فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام:
فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام از ضرر و زیان ۹میلیارد و ۱۱۶میلیون و ۱۵۰هزار ریالی متخلفان به محیط زیست استان ایلام در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 27 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصاحب بازیار با بیان اینکه ۱۲۳ مورد کشف تخلف زیست‌محیطی طی شش‌ماهه اول سال جاری در استان انجام شد، اظهار کرد: در این مدت ۱۴۹ نفر شکارچی دستگیر شدند.

وی از کشف و ضبط ۳۵ قبضه سلاح شکاری مجاز وغیرمجاز نیز دراین مدت از متخلفان خبر داد و تصریح کرد: میزان ضرر و زیان وارده بر محیط زیست در شش ماهه امسال 9 میلیارد و ۱۱۶میلیون و۱۵۰هزار ریال بوده که از این میزان ضرر و زیان، ۶۳۷ میلیون و ۵۵۰ هزار وصول شده است.

فرمانده یگان محیط زیست استان ایلام با بیان اینکه طی این مدت، ۹مورد آتش‌سوزی در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط‌زیست استان ایلام به وقوع پیوست، تصریح کرد: در شش‌ماهه اول، ۱۸هکتار از این مناطق در آتش سوخت که اکثر این موارد نیز ریشه و عامل انسانی دارد.

بازیار تاکید کرد: هم‌اکنون ۵۴ محیط‌بان به‌صورت شبانه روزی در مناطق مختلف استان ایلام فعالیت می‌کنند که با توجه به گستردگی مناطق، قطعاً برای حفاظت از محیط‌زیست، مشارکت مردمی الزامی خواهد بود./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار