فرمانده انتظامي شهرستان ايلام از کشف و ضبط يک هزار و 400عدد داروهاي غير مجاز در واحد عطاري خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 07 September 2015

به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ "فردين پيري "در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت  اظهار داشت : به دنبال برخي اخبار رسيده مبني بر فعاليت يک واحد عطاري در زمينه تهيه و فروش داروهاي غير مجاز و روانگردان موضوع در دستور کار کلانتري 12 شهر ايلام قرار گرفت.

وي ادامه داد: مأموران در بازرسي از اين واحد عطاري بيش از يک هزار و 400 عدد انواع قرص هاي غير مجاز و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ايلام با اشاره به اينکه پرونده اين فرد هم اکنون در مرجع قضائي مورد رسيدگي قرار گرفته است گفت: پليس مصمم است با افرادي که در پوشش هاي مختلف اقدام به فروش مواد افيوني و غير مجاز مي کنند برخورد قاطعانه نمايد.

اعتماد مردم، نقطه قوت پليس است/آمادگي نيروي انتظامي در آستانه مهر

فرمانده انتظامي استان "ايلام" با اشاره به نتايج مثبت رويکرد جامعه محوري پليس در دهه اخير، اعتماد مردم را مهمترين دستاورد اين رويکرد دانست و گفت: بازگشايي مدارس شروعي دوباره براي نيروي انتظامي در تاکيد بر اين رويکرد است.

سردار"علي دولتي" در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام گفت: نيروي انتظامي در ساليان اخير با اجراي برنامه هاي مختلف و متعدد آموزشي ، اجتماعي علاوه بر مقابله و مبارزه مستقيم با هنجار شکنان رويکرد جامعه محوري را در پيشگيري از وقوع جرايم در پيش گرفته است.

وي تصريح کرد:ديدگاهي که در دهه اخير در ناجا بر آن تاکيد شده ، نتايج خوبي را به دنبال داشته که مهمترين دستاورد آن همراهي و اعتماد آحاد مردم به پليس است.

اين مقام مسئول گفت: بدون ترديد بايد در مقابل عناصر فاسد که امنيت اجتماعي مردم را به خطر مي‌اندازند و آرامش را از مردم سلب مي‌کنند، انقلابي عمل کرد.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت:اقتدار نيروي انتظامي در برخورد با جرائم و مجرمان مي تواند به جلب اعتماد عمومي در جامعه کمک بسياري کند.

وي تاکيد کرد: سازمان پليس بايد افزون بر جلب اعتماد عمومي، زمينه امنيت و آسايش جامعه را فراهم کند.فرمانده انتظامي استان ايلام ادامه داد: مردم بايد در محل سکونت و زندگي خود احساس آرامش لازم داشته باشند که در اين زمينه رسالت نيروي انتظامي بسيار حساس و سنگين است.

سردار علي دولتي از مشارکت عمومي مردم به عنوان پديده اي اجتماعي نام برد که زير بنا و زمينه ساز توسعه امنيت اجتماعي پايدار است.

وي گفت:امنيت در يک جامعه تنها توسط يک سازمان و يانهاد اجتماعي محقق نخواهد شد،بلکه لازمه آن مشارکت همگاني اقشار جامعه است.

اين مقام مسئول اضافه کرد: يکي از شاخصه هاي تمدن و جامعه مدرن، امنيت و احساس امنيت در آن است و فرهنگ مشارکتي از ويژگي هاي جوامع توسعه يافته است.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه وقوع يک جرم و يا انحراف ، تمام جامعه را تحت تاثيرهاي مخرب خود قرار مي دهد،گفت:ضرورت دارد تمام اقشار جامعه به گونه اي بسيج شوند که براي مقابله با تهديد هاي داخلي و خارجي همواره آماده بوده و مشارکت نمايند.

سردار دولتي توجه نيروي انتظامي به مقوله فرهنگ سازي را در همين راستا دانسته و گفت:ارائه آموزش هاي همگاني توسط پليس به روش هاي مختلف موجب افزايش آگاهي و ارتقاء سطح دانش عمومي در زمينه هاي پيشگيري ، کنترل و مبارزه با جرايم و پديده هاي ناامني مي شود.

برخورد قاطع پليس با برهم زنندگان امنيت اجتماعي

فرمانده انتظامي استان ايلام در ادامه با اشاره به استمرار طرح هاي انتظامي در روزهاي پاياني فصل تابستان و برخورد قاطع و قانوني اين نيرو با برهم زنندگان امنيت اجتماعي خبر داد.

سردار دولتي از آمادگي کامل پليس استان براي تامين امنيت و آرامش خانواده ها و دانش آموزان در آغاز سال تحصيلي جديد خبر داد و گفت: با همه امکانات و آرايشي کامل مصمم هستيم روز هاي ابتداي سال تحصيلي را با دانش آموزان همراهي صميمانه داشته باشيم.

وي اظهار داشت: اين فرماندهي در جهت حفظ و برقراري امنيت اجتماعي پايدار تدابير و تمهيدات ويژه اي را در جهت پاکسازي مناطق آلوده وجرم خيز استان انديشيده است.

سردار دولتي گفت: در اين راستا در نيمه دوم سال با تشديد فعاليت هاي خود با هرگونه ناهنجاري اجتماعي و افرادي که در جهت برهم زدن امنيت و انضباط اجتماعي باشند برخورد قاطع و قانوني بعمل خواهد آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار