امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: زدن ماسک، ضدعفونی دست ها، رعایت فاصله اجتماعی، پرهیز از تجمع و عدم شرکت در مراسمات مختلف به ویژه عزا و عروسی در قطع زنجیره کرونا اثرگذار است.
کد خبر: ۹۰۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ 09 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار افزود: کرونا بیش از شهدای هشت سال دفاع مقدس تاکنون جان هم وطنان ما را گرفته است و باید برای از بین رفتن آن همه پروتکل ها را به صورت جدی رعایت کنیم.

وی با قدردانی از تلاش پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم با رعایت مسایل بهداشتی این بیماری را ریشه کن کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اربعین گفت: اربعین روز گذشته بسیار غمناک بود و غم محرومیت از زیارت امام حسین(ع) و محروم شدن مردم ما از مهمان نوازی زوار و نبود موکب هایی که سال قبل فعال بودند، همگی بر غم این روز افزوده شد.

وی یادآور شد: مردم با دلی شکسته و چشمانی اشکبار زیارت اربعین را در منزل خواندند و از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر عدم برگزاری پیاده روی اربعین اطاعت کردند.

خطیب جمعه ایلام با اشاره به شهادت سردار دارابی در جبهه غرب کشور گفت: این شهید از خانواده ایثارگر با چهار برادر جانباز است.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: خط سرخ شهادت با شهادت این عزیزان مرزدار همچنان ادامه دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار