فرمانده نیروی انتظامی ایلام از کشف ۲۶۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری تاکنون در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 09 November 2020

به گزارش تانباک ایلام ؛  سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و مصرف مواد مخدر باید تمام ظرفیت های اجتماعی با حساسیت جدی به کارگیری شود تا این پدیده شوم مهار شود.

وی افزود: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی استان ایلام از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۶۲ کیلو گرم مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی ایلام یادآور شد: در همین مدت بیش از ۴۴۰ سوداگر مرگ در عملیات های موفق پلیس دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

سردار یاری تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در ۳ عملیات موفق پلیسی و با همکاری سربازان گمنام امام زمان ۱۷ کیلو مواد مخدر در شهرستان آبدانان کشف ، ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شد.

وی، مصرف موادمخدر را تهدیدی برای جوانان و نوجوانان دانست و گفت: وجود باورهای غلط در حوزه مواد روان‌گردان، پایین بودن سطح آگاهی‌ خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان از عواقب سوء مصرف موادمخدر و عدم آشنایی خانواده‌ها از مهارت‌های زندگی به‌وی‍ژه نوع رفتار و ارتباط با فرزندان از عوامل گرایش به موادمخدر است.

سردار یاری با بیان اینکه شهادت در راه مبارزه با مواد مخدر اوج ایثار کارکنان پلیس است، خاطرنشان کرد: شهدای مبارزه با مواد مخدر تاییدی بر عزم جدی پلیس در مسیر مبارزه با این پدیده شوم است و می طلبد مردم با گزارش به موقع اخبار در زمینه تهیه و توذیع مواد مخدر پلیس را در این راه همراهی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار