مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام با بیان اینکه با شیوع کرونا مراجعات بیمه شدگان افزایش یافته است، گفت: طی ۲ ماه گذشته روزانه یک هزار و ۶۵۰ بیمار به مرکز تامین اجتماعی استان مراجعه می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 12 November 2020

 به گزارش تابناک ایلام، دکتر علیرضا رمضانی اظهار داشت: بر این اساس روزانه ۷۵۰ بیمار سرپایی به دی کلینیک تامین اجتماعی ایلام، ۴۵۰ نفر به درمانگاه شماره ۲ و  ۴۵۰ بیمار نیز به درمانگاه دهلران مراجعه می کنند.

وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی در ۲ بخش بیمه ای و درمانی به جهت تهیه امکانات محافظتی کرونا و درمان غیرمستقیم و  به تبع تعطیلی برخی واحدهای تولیدی دچار خسارت شده است که سبب کاهش درآمدها و پرداخت بیمه بیکاری به بیمه شدگان شد.

وی افزود: هم اکنون ۲ بخش دولتی و دانشگاهی و مراکز خصوصی، طرف قراردارد مدیریت درمان استان هستند و تعداد خدمات غیر حضوری سازمان بیشتر در حوزه بیمه ای است، در بخش درمان نیز به دلیل  عدم مراجعه بیمار خدمات غیر حضوری ارائه نمی شود.

دکتر رمضانی در خصوص خدمات ارائه شده به بیماران کرونایی یادآور شد: طیف خدمات ارائه شده سازمان تامین اجتماعی به بیماران بستری کرونا متنوع است اما در بخش درمان سرپایی، درمان اختصاصی برای این بیماران وجود ندارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در اجرای برخی طرح ها در کشور پیشرو است که در بخش درمان نیز عمده ترین خدماتی که ارائه می شود بحث نسخه الکترونیکی است و سازمان در این راستا موفق عمل کرده است.

دکتر رمضانی با بیان اینکه طرح نسخه الکترونیکی به صورت صد درصد در تمامی مراکز ملکی مدیریت درمان سطح استان اجرایی می شود، گفت:  از جمله مزایای نسخه الکترونیک بهبود کیفیت خدمات درمانی، مشاهده سوابق و مراجعات قبلی بیمار، اصلاح مشکلات ناشی از ناخوانا بودن نسخه، کنترل تداخلات دارویی و کاهش هزینه های ناشی از مراجعات مکرر بیمه شدگان است.

وی به طرح ۳۰۷۰ اشاره کرد و افزود: این طرح یک طرح زیربنایی و ملی است که با اجرایی شدن آن  ارائه خدمات غیر حضوری و به تبع آن کاهش میلیونی بار مراجعات بیمه شدگان به مراکز تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار