فرماندار شهرستان مهران گفت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا 1700هزار نفر از شهروندان این شهرستان نمونه گیری شده است که از این تعداد 957نفر به کرونا مبتلا بودند.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 14 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان باید همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی پای کار باشند و مردم نیز در بحث سلامت عمومی جامعه کمک کنند.

وی بیان داشت : متاسفانه عدم رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی توسط برخی از شهروندان و شرکت در مراسم عزا و شادی، وشرکت ها منطقه سبب افزیش آمار مبتلایان کرونا در این شهرستان شده است.

فرماندار مهران تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد کرونا استان و شهرستان فعالیت برخی از واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و اجتماع مردم ممنوع است و این واحدها موظف هستند تا با عمل به این دستورالعل‌ها، فعالیت خود را محدود کنند.

وی به بستری 14نفر در بیمارستان امام حسین مهران اشاره کرد گفت : تاکنون 132نفر در آرامستان های این شهرستان دفن شدند که از این تعداد 23نفر از شهروندان شهر مهران بودند ومابقی از مرکز استان ویا شهرهای همجوار در جوار امام زاده ها شهرستان مهران دفن شدند.

وی اضافه کرد:اعضای ستاد کرونا موظف به اقدامات سختگیرانه و برخورد قاطع و قانونی با افرادی هستند که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند وبرابر برسی کارشناسان بهداشت سطح رعایت استفاده شهروندان مهران بیش از 90درصد است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مهران افزود : مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ماندن در خانه به کاهش آمار کرونا در شهرستان کمک کنند و از شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

رئیس ستاد کرونا شهرستان مهران تصریح کرد : محدودیت های صنفی در خصوص آرایشگاه های زنانه، باشگاه های ورزشی و برخی صنوف همچنان پا برجا است وانتظار است متصدیان این صنوف همکاری لازم را با ستاد کرونا داشته باشند و اگر تخلفی صورت بگیرد قطعا برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار