امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه جایگاه طب سنتی برای درمان بیماران کرونا مغفول مانده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی می تواند یک مرکز درمانی را زیر نظر متخصصان به صورت پایلوت برای درمان و تحقیق با طب سنتی اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 15 November 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: بهتر اینکه در کنار داروهای شیمیایی مرسوم از طب سنتی و گیاهان دارویی یا دمنوش های مرسوم برای تقویت بنیه بیماران استفاده شود.

وی افزود: با توجه به فشار کاری مضاعفی که پرسنل بهداشت و درمان استان به علت شیوع کرونا و تشدید آن در هفته های گذشته متحمل شده اند، افراد متعددی آشنا به طبابت و پرستاری به صورت خودجوش و داوطلبانه آماده همکاری هستند تا دانشگاه علوم پزشکی در بخش های مختلف مورد نیاز از این افراد بکارگیری کند.

وی در مورد طرح محدودیت فعالیت مشاغل و تعطیلی صنوف هم تاکید کرد: باید این تعطیلی شامل همه مشاغل دسته بندی شده باشد در حالی که مشاهده می شود صنوف هسته مرکزی شهر و پاساژ ها بسته هستند اما مشاغل مشابه آنها در مغازه های شخصی کماکان فعالیت دارند و نیز باید مصوبه ها توسط نیروی انتظامی و دستگاه های ذیربط ضمانت اجرایی محکم داشته باشند.

وی یادآور شد: نکته مهم دیگر اینکه بیشتر صاحبان و فعالان صنوف تعطیل شده از قشر ضعیف و کم درآمد جامعه هستند که به علت محدودیت های اعمال شده با خسران مالی مواجه شده اند و باید از طریق ستاد مبارزه با کرونا و پویش کمک مومنانه این افراد شناسایی و حمایت شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار