فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس ایلام، گفت: کاهش تلفات جاده ای اولویت پلیس استان است.
کد خبر: ۹۲۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی در مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ترافیکی ویژه زمستان ۹۹ اظهار کرد: با برنامه‌ریزی، هم افزایی و هماهنگی پلیس و سایر نهادهای مربوطه اقدامات صحیحی را در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی انجام خواهیم داد.

وی افزود: طرح انتظامی زمستانه پلیس با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی از امروز آغاز و تا پایان زمستان با استفاده از گشت‌های هدفمند پلیس و سایر ارگان‌های مربوطه در جاده‌های استان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این طرح سایر نیروهای امدادی از جمله راهداری اورژانس آتش‌نشانی هلال احمر و … نیز مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: همه مسئولان با توجه به جغرافیای خاص و کوهستانی بودن اکثر محورهای مواصلاتی استان باید در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح تلاش و همکاری لازم را انجام دهند.

سردار یاری تصریح کرد: در طول اجرای طرح بیش از ۵۰ اکیپ خودروی پلیس راه و راهور و بیش از ۶۰ اکیپ خودروی امدادی ویژه برای کاهش تلفات انسانی، آسایش و آرامش مردم استان با حضوری پر رنگ و شبانه روزی تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از مردم خواست: با توجه به گسترش ویروس کرونا و اجرای طرح ممنوعیت تردد سراسری از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت الزام برای تردد از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و خودروی خود را به لوازم ایمنی و گرمایشی تجهیز کنند تا با همکاری رانندگان با نیروهای امدادی و خدماتی و پلیس سفری ایمن را پشت سر بگذارند.

سردار یاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه پلیس ایلام، گفت: امیدواریم با توجه به آمادگی پلیس و نیروهای امدادی و همچنین تعامل خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهده کاهش تلفات حوادث رانندگی در سطح راه‌های استان باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم رژه خودرویی پلیس و سایر ارگان‌های خدماتی شرکت کننده در طرح زمستانه با نظم و شکوه خاصی برگزار شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار