نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وحدت ایجاد شده، بین مسئولان استانی و گروه‌های جهادی مختلف در راستای تحقق کمک‌های مومنانه و نیز خدمت رسانی به موقع و مناسب به مردم استان، افزود: در این شرایط بیش از هر زمانی شاهد وحدت، همدلی و اتحاد مسئولان برای کاهش مشکلات پیش آمده در مقابله با بیماری کرونا در استان بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۲۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 16 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام نورالله کریمی تبار با اشاره به تلاش گروهه ای جهادی مختلف در امر خدمت رسانی و انجام کمک‌های مومنانه به مردم استان بر لزوم تقویت و ساماندهی این اقدامات در استان تاکید کرد و ابراز کرد: تشکیل و بسیج این گروه‌ها به عنوان نماد کمک‌های مردمی، برگرفته از رویش‌های سبز انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: در عبور از بحران‌های گذشته همچون سیل، زلزله و یا آتش سوزی کمک‌های مردمی گره گشا بوده و در برخورد با تبعات اقتصادی بیماری کرونا نیز مردم ثابت کردند که پای کار هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: کاری که تاکنون شاهد اجرای آن از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیز بنیاد علوی بوده‌ایم، ساماندهی گروه‌های جهادی زیر نظر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اقدام مبارک و تاثیر گذاری است.

امام جمعه ایلام ضمن تشکر از عملکرد کادر درمان و تلاش‌های بی وقفه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی، وضعیت استان در زمینه کنترل بیماری کرونا را روبه بهبودی دانست و با بیان اینکه پزشکان و پرستاران در تلاش برای کاهش آمار تلفات این بیماری از جانشان مایه گذاشتند، بر لزوم تعامل و همکاری بیشتر مردم با مسئولان بهداشت و درمان استان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار