مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام؛
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از این پس بیمارستان شهدای زاگرس در ذیل مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام فعالیت خواهد کرد .
کد خبر: ۹۲۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 21 December 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا رمضانی  اظهار داشت : با پیگیری و تلاش های مجدانه علی اکبر بسطامی نماینده مردم شریف ایلام در مجلس، مطالبه به حق مردم استان در شرف محقق شدن است و یک گام مهم دیگر در راستای تعیین وضعیت بیمارستان شهدای زاگرس ایلام انجام شد .

مدیر درمان استان تصریح کرد : طی نامه در ۳۰ آذر ماه دکتر منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به این مدیریت ، نظارت و راهبری بیمارستان شهدای زاگرس به مدیر درمان استان محول گردیده و به عنوان رئیس هیئت مدیره بیمارستان مذکور ، مسئولیت پیگیری و انجام اقدامات تکمیلی در راستای حل مشکلات و رفع معضلات این بیمارستان با بخش درمان استان خواهد بود.

وی بیان کرد: از این پس بیمارستان شهدای زاگرس در ذیل مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام فعالیت خواهد کرد .

دکتر رمضانی افزود: با توجه به نامه مذکور ، از این پس با اجرا و اعمال نظام نامه پرداخت ماهانه که به زودی در قالب نظام نامه جدید از سوی مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی ابلاغ خواهد شد ، بیمارستان شهدای زاگرس به صورت کامل تحت نظارت مدیریت درمان استان قرار خواهد گرفت و بسیاری از مشکلات کنونی بهبود یافته و کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان عزیز تامین اجتماعی استان به صورت چشمگیری ارتقا خواهد یافت .

وی افزود:بدون شک این اقدام بزرگ نشان از تعهد نماینده محترم ، جناب آقای بسطامی ، به محقق شدن وعده های خویش و تکریم عملی مردم شریف استان دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار