مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از پایداری دائمی شبکه گاز ایلام برای فصل زمستان با اجرای اتصال خط تغذیه شهرک صنعتی به خط تغذیه اصلی شهر ایلام خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 24 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس اللهی افزود: طراحی و اجرای این پروژه متناسب با اهداف پدافند غیرعامل و جلوگیری از قطع گاز شهر ایلام با انشعاب گرفتن از خط تغذیه شهرک صنعتی در شهرستان چوار انجام و منجر به پایداری و افزایش تاب آوری گاز در شهرستان‌های ایلام و چوار و نیز شهرک صنعتی ایلام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از هفت کیلومتر خط تغذیه با برآورد مصرف دو هزار و۵۰۰ مترمکعب در ساعت در این پروژه اجرا شده است، اظهار کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد ریال بوده که از محل منابع داخلی این شرکت تامین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه این شرکت در فصل سرما برای جلوگیری از قطع گاز مشترکین اقدام به اتصال خطوط از روش «هات تب» کرده است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه از تکنولوژی پیشرفته و جدید «هات تب با حذف شیرهای فلنجی مرسوم» استفاده شده است که تاکنون تنها چند نمونه از این روش در کشور اجرا شده است که بر اساس تحلیل‌ها و مطالعات علمی در مقابل زلزله مقاوم است.

شمس اللهی تصریح کرد: در اجرای عملیات انشعاب گیری خوشبختانه گاز هیچکدام از مشترکان خانگی و صنعتی ایلام قطع نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با توصیه به تمامی مشترکین، گفت: با توجه شروع فصل سرما و افزایش مصرف گاز، انتظار می‌رود که مشترکین ضمن حداکثر صرفه جویی در مصرف، دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد سسیستم های گرمایشی را رعایت کنند تا همه آحاد مختلف جامعه در اقصی نقاط کشور بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده بهینه کنند./ع

 

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار