مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام :
موسی نژاد گفت: مرزی بودن شهرستان مهران به عنوان اصلی‌ترین گذرگاه زائران عتبات عالیات ظرفیت بسیار مهمی برای کاهش محرومیت‌های این شهرستان است.
کد خبر: ۹۲۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 03 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در سفر به شهرستان مهران و در دیدار با امام جمعه این شهرستان بیان کرد: موقعیت خوب و مرزی بودن مهران این ظرفیت مهم را دارد که نه تنها مشکلات نیازمندان شهرستان مهران بلکه دیگر نقاط این استان را نیز برطرف کند، اما با وجود چنین ظرفیتی نیازمندان مهران هنوز مشکلات عدیده‌ای از جمله در زمینه مسکن دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به عزم جدی این نهاد برای خدمت به محرومین و نیازمندان شهرستان مهران بیان کرد: انتظار داریم با حمایت و پشتیبانی امام جمعه محترم و دیگر مسئولان، جایگاه خدمت رسانی به مردم این شهرستان ارتقاء داده شود و این مسیر هموار شود.

حجت الاسلام دکتر سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران نیز در این دیدار در سخنانی گفت: محرومیت شهرستان مرزی مهران با توجه به موقعیت ممتازی که این شهرستان مرزی دارد خصوصاً ظرفیت گرانسنگ اربعین، زیبنده آن نیست.

حجت الاسلام دکتر سید عبدالله امینی با تمجید از فعالیت‌های کمیته امداد استان ایلام در زمینه توانمندسازی مددجویان افزود : برای توسعه این مهم در استان خصوصاً توانمندسازی فرهنگی و ارائه مشاوره‌های مذهبی آماده همکاری با کمیته امداد هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام همچنین در دیدار با فرماندار مهران گفت: مهران یک شهرستان ویژه است و آوازه ملی و بین المللی آن ظرفیت خوبی را برای توسعه این شهرستان و کاهش محرومیت‌های آن فراهم کرده است.

فرماندار مهران نیز در این دیدار خدمات شبانه روزی به نیازمندان و محرومان را از شاخصه‌های خوب امدادگران کمیته امداد برشمرد و بیان کرد: برای خدمت بیشتر به نیازمندان شهرستان مهران از هرگونه همکاری با کمیته امداد دریغ نخواهیم کرد./ح

 

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار