مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از حضور 4 اکیپ بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان به صورت فعال و ثابت در سطح شهر به منظور نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 13 September 2015
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان از حضور 4 اکیپ بازرسی سازمان تاکسیرانی همدان به صورت فعال و ثابت در سطح شهر به منظور نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس خبر داد.

به گزارش فارس؛مهرداد خورشیدوند با توجه به بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه، از حضور اکیپ‌های سازمان تاکسیرانی به صورت فعال در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: این افراد کار نظارت بر عملکرد تاکسی‌ سرویس مدارس دانش‌آموزان را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور چهار اکیپ بازرسی به صورت فعال و ثابت در سطح شهر طی این مدت گفت: بازرسان سازمان وظیفه تسهیل در عبور و مرور دانش‌آموزان و برخورد با رانندگان متخلف را بر عهده دارند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان با بیان اینکه واحد رسیدگی به شکایات تاکسیرانی نیز پاسخگوی اعتراضات شهروندان است، افزود: البته با اقدامات خوبی که به منظور نظارت بر عملکرد تاکسیرانان در سطح شهر می‌شود میزان شکایات مردمی ارائه شده به واحد شکایات سازمان نیز روند کاهشی دارد.

وی در ادامه از ملبس شدن بازرسان سازمان تاکسیرانی شهر همدان به لباس فرم خبر داد و بیان کرد: یکی از اقدامات سال جاری سازمان تاکسیرانی در حوزه بازرسی، ملبس کردن بازرسان سازمان به لباس متحدالشکل بود که این امر با توجه به تغییر مدیریت بازرسی سازمان اجرایی شد.

خورشیدوند با اشاره به اینکه آرم سازمان تاکسیرانی شهرداری همدان بر روی لباس‌ها نقش بسته است، گفت: به منظور تشخیص بازرسان سازمان تاکسیرانی از سایر افراد و نیز رفع مشکلات احتمالی موضوع مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی خدمت‌رسانی به مردم را بزرگترین گام برای صیانت از حقوق شهروندی دانست و افزود: باید نگاه به حقوق شهروند را در راستای خدمت به مردم تغییر دهیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان مهمترین وظیفه سازمان را در رعایت حقوق شهروندی آگاهی‎بخشی به شهروندان از حقوقشان و ارائه سرویس مطلوب به آنها دانست.

وی با اشاره به نامگذاری سال به نام دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، ادامه داد: باید طوری اقدام کنیم که مردم در مراجعه به سازمان و بازرسان احساس دلگرمی و رضایت کامل را داشته باشند.

خورشیدوند با درخواست از مردم نسبت به بیان هرگونه پیشنهاد و انتقاد به اکیپ‌های بازرسی در سطح شهر، افزود: نهایت تلاش پرسنل و تاکسیرانان فعال در مجموعه سازمان تاکسیرانی کسب رضایت مردم است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه نظرات خود را به سازمان با سامانه پیامکی 30004139 و یا شماره تلفن 32514242 در میان بگذارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار