معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ایلام از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶ 12 September 2015
به گزارش تابناک ایلام از دادگستری ایلام جعفر داراب خانی در اولین نشست این ستاد گفت: آگاه سازی عمومی و توجیه، ارشاد و اقناع اشخاص حقیقی و حقوقی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی یکی از مهم ترین اهداف ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی است.
وی افزود: ایران اسلامی در ماه های پایانی امسال شاهد دو رویداد مهم سیاسی و اجتماعی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری است که در این خصوص ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان قوانین و مقررات و توجیه، ارشاد و تذکر تلاش دارد از تخلفات احتمالی انتخاباتی پیشگیری کند.
معاون دادگستری ایلام ادامه داد: تشکیل این ستاد مورد استقبال استاندار ایلام نیز قرار گرفته و ایشان بر آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی برای همکاری و همدلی با ستاد تاکید دارند.
داراب خانی تاکید کرد: کارگاه آموزشی با رویکرد آشنایی با تخلفات انتخاباتی نیز با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران و اصحاب قلم برگزار خواهد شد.
معاون دادگستری ایلام اضافه کرد: همچنین استانداری با رویکرد پیشگیری کارگاه آموزشی با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم برای فرمانداران و عوامل اجرایی انتخابات و روسای ستادهای انتخابات و کاندیداهای احتمالی و قطعی برگزار می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار