امام جمعه دامغان:
مهر: امام جمعه دامغان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای برکات فراوانی بود که یکی از آن خودکفایی ما در عصر کنونی است، گفت: اقتدار ایران در قیاس با دیگر کشورها مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۳۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 29 January 2021
 
«خودکفایی» دستاورد عظیم انقلاب است/ زنان حافظان ولایت

 

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به فرار رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان اینکه آبادانی و عمران روستایی، ارتباطات و ایجاد جاده در سطح روستاها از اقدامات پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در پی رشادت و مجاهدات ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) به دست آمد، ابراز کرد: خودکفایی یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز برکات آن را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه عده‌ای به دنبال سیاه‌نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: می‌پذیریم سوءمدیریت‌هایی وجود دارد و مشکلاتی نیز داریم، اما سیاه‌نمایی و زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب را هرگز قبول نداریم.

امام جمعه دامغان در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س)، بیان کرد: زن در غرب مظهر آرایش و برای چشمان هرزه تعریف شده حال آنکه زن از دیدگاه اسلام انسان ساز است. در واقع زن یک شخصیت عالی رتبه و با فضیلت است.

حسینیان با بیان اینکه سبک زندگی حضرت زهرا (س) و تاسی از مقام آن بانوی مکرم اس لام، از زن مسلمان یک روح لطیف انسانی، طهور و با برکت ساخته است، تاکید کرد: زنان حافظ ولایت هستند و باید از حریم و جایگاه رفیع آن پاسداری کنند.

وی درباره ویژگی‌های حضرت زهرا (س) بیان کرد: ایشان معرفت داشتند و مقاومت و پایداری از ویژگی ممتاز شخصیت ایشان بود لذا امروز نیز زنان و مادران ما باید با تاسی از ایشان نقش‌هایی مانند همسر داری، مادر بودن و… را به خوبی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار