تلاش فخری برای افزایش نشاط در جامعه!
تابناک سمنان: فرماندار سمنان بدون اشاره به بارسنگین مسئولین نظام و تضاد رفتار شعار گونه با مبانی انقلاب بابیان اینکه طی دهه فجر ۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: برای این طرح‌ها پنج هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است!
کد خبر: ۹۳۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 31 January 2021

فخری سرپرست فرمانداری سمنان شد | خبرگزاری ایلنا

 

فرماندار جدید مرکز استان ظهر یک‌شنبه در نشستی با مدیران شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه ۷۷ طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد ۶۳ مورد افتتاح و ۱۴ مورد مابقی کلنگ‌زنی خواهند بود که با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بابیان اینکه روند برگزاری طرح‌های افتتاحیه و ویژه برنامه دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، ابراز داشت: تلاش شد تا این برنامه‌ها بتواند نشاط اجتماعی را افزایش داده و امید افزایی را در جامعه تقویت کند و ضمن بتواند سهمی نیز در ایجاد اشتغال داشته باشد.

نادر فخری ضمن بیان اینکه برای این طرح‌ها پنج‌هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: از مجموع ۶۳ طرح آماده افتتاح ۴۹ طرح عمرانی و ۱۴ پروژه اقتصادی است.

فخری بابیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام هر چه بیشتر بین مردم و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی هستیم، تصریح کرد: دشمن که می‌داند وحدت دلیل پیروزی و شکست ناپذیری ملت ایران است بیش از گذشته بر روی آن متمرکزشده لذا انتظار می‌رود در ادارات تکریم ارباب رجوع رکن اصلی قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه با نشان دادن و ارائه دستاوردهای انقلاب و نظام می‌بایست اعتماد عمومی را افزایش دهیم، افزود: دهه فجر بهترین فرصت برای روشنگری، رفع شبهات و تبیین دستاوردهای عظیم و غیرقابل‌شمارش انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار