امام جمعه ایلام گفت: مردم عشایر کشور از همان پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان مرزبان از کیان اسلامی دفاع کردند و همواره پای کار بودند
کد خبر: ۹۳۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 02 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ موجب ایجاد روحیه خودباوری در بین ملت ایران شد.

وی افزود : آمریکایی ها در دوران رژیم ستم شاهی، با مصونیت های قضایی در قالب طرح هایی از جمله کاپیتولاسیون مختار به انجام هر گونه جنایت علیه ملت ایران بودند و کسی هم حق نداشت به آنان اعتراضی داشته باشد.

کریمی تبار یادآور شد: امروز ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها و خصومت های نظام استکباری در بسیاری از عرصه ها از جمله فناوری ها نوین نانو و هسته ای و توان دفاعی در قله های رفیع جهان قرار دارد.

وی افزود : این موضوع برای جامعه و امت اسلام مایه ذلت بود، اما امام راحل با قیام خود و با پشتیبانی مردم انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور و ملت ایران در اوج اقتدار قرار دارد.

 در ادامه با اشاره به حضور مردم و جامعه عشایری کشور در صحنه های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی، بیان کرد: مردم عشایر کشور از همان پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان مرزبان از کیان اسلامی دفاع کردند و همواره پای کار بودند و در طول ۸ سال دفاع مقدس نقش خود را در دفاع از جغرافیای ایران اسلامی در مقابل رژیم بعثی به خوبی ایفا کردند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار