رئیس جهاد کشاورزی همدان کفت: در روز‌های پایانی تابستان امسال جشن برداشت عسل در شهرستان همدان و در روستای شمس‌آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 15 September 2015
رئیس جهاد کشاورزی همدان کفت: در روز‌های پایانی تابستان امسال جشن برداشت عسل در شهرستان همدان و در روستای شمس‌آباد برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس؛علیرضا رنجبرضرابی اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون برنامه‌های متعددی را در بخش‌های مختلف اجرا کرده و در روز‌های باقی‌مانده از شهریور‌ماه نیز برنامه‌های دیگری را اجرایی خواهد کرد.

وی از برگزاری جشن برداشت عسل خبر داد و گفت: در روز‌های پایانی تابستان امسال جشن برداشت عسل در شهرستان همدان و در روستای شمس‌آباد برگزار خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه زنبورداری یک فعالیت سبز است که هیچ نوع آلایندگی در بر ندارد، گفت: همدان در زمینه تولید عسل رتبه نهم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: شرایط استان به گونه‌ای است که در تمام نقاط استان در 6 ماه از سال امکان زنبورداری برای علاقه‌مندان وجود دارد.

رنجبرضرابی با بیان اینکه شهرستان رزن از نظر تعداد زنبوردار و شهرستان نهاوند نیز از لحاظ تعداد کندو رتبه نخست استان همدان را به خود اختصاص داده‌اند، خواستار توجه به این مهم شد.

وی خاطرنشان کرد: زمان دقیق برای پوشش خبری جشن عسل در شهرستان همدان نیز به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان افزود: رئیس امور اراضی کشور نیز در هفته جاری به منظور افتتاح یک پروژه و بازدید از چندین پروژه به استان سفر خواهد کرد که زمان این سفر نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار