با وجود گمانه زنی های متعدد از بین گزینه های مطرح شده ،اما شرایط حال حاضر کشور واستان باعث شد تا دولت ازگزینه جدید خود برای استانداری ایلام رونمایی کند.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 20 February 2021

تابناک ایلام::پس از انتصاب قاسم سلیمانی دشتکی استاندار سابق ایلام به عنوان استاندار خوزستان ،بازار گمانه زنی ها برای انتصاب استاندار جدید ایلام حسابی داغ شده است.

به اعتقاد دلسوزان و صاحبنظران استان ،هر چند به دلیل عمر کوتاه دولت تدبیر و امید ،انتصاب هر گزینه غیر آشنایی به امور استان نمی تواند مطالبات مهم استان در حوزه های گوناگون را برآورده نماید ،اما به هرحال تصمیم دولت بر این است که در این مدت کوتاه فردی را سکاندار مدیریت ارشد دولت در استان نماید .

با وجود اینکه معاون وزیر کشور از بررسی سه گزینه برای تصدی این مسئولیت مهم در استان پرده برداری نمود  و متعاقب آن رسانه ها به تشریح سوابق این سه گزینه نمودند ،اما گویا به جز محمد نوذری چلیچه که بیشترین اقبال عمومی را نیز همراه خود دارد ،دو گزینه دیگر مطرح شده از قبول این مسئولیت سرباز زده اند.

بنابراین امروز نیز از آقای شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی وامنیتی استانداری تهران بعنوان گزینه محتمل برای تصدی استانداری ایلام رونمایی شد .

با این حال باید منتظر ماند و دید که آیا معاون سیاسی وامنیتی استانداری تهران نیز حاضر است ریسک شش ماه مدیریت استانی را پذیرا شده و در این مدت کوتاه بتواند انتظارات افکار عمومی استان در خصوص پرونده های نیمه تمام استان را برآورده نماید ،یا اینکه ایشان هم با درک شرایط حاضر به پذیرش این مسئولیت نخواهند شد ،تا بدینوسیله  شرایط حال حاضر استان ،زمینه قرار گرفتن  این مسئولیت بر دوش محمد نوذری را فراهم آورد .

شکرالله حسن‌بیگی با بیش از 25 سال سابقه در وزارت کشور، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های استانداری ایلام  است. وی در طول دو سال گذشته ابتدا در سمت مشاور و سپس در سمت معاون سیاسی، استاندار سابق را یاری کرده است. وی سال‌ها پیش فعالیت خود را در استان مرکزی و از رده فرمانداری شروع کرد و امروز یکی از اصلاح‌طلبان موفق محسوب می‌گردد و همچنین از ممتازترین نیروهای مدیریتی وزارت کشور بوده است.

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
اگه علگ هم استاندار ایلام بشه از دشتکی بهتره!!
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
این شش ماه فقط بهترین گزینه همین نوذریه به هزار دلیل.
پس آقای روحانی و رحمانی فضلی خواهشا مثل این 7ونیم سال گذشته باز ایلام محرومو فراموش کنین.
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
اگه پایتخت بفکر پیشرفت ایلام بود که برا 6 ماه استاندار عوض نمیکرد /خوزستان در یک روز صاحب استاندار شد ولی الان 8 روزه گزینه های استانداری ایلام به صف شدند که به قول اکبر عبدی در فیلم اخراجی ها گزینه(گزینش )بشوند و یحتمل بدترین گزینه استاندار میشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
خودتان را الکی درگیر این بازی ها نکنید؛ هر کس استاندار انتصابی شود آش همین آش است و کاسی همین کاسه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار