معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای اشتغال جوانان این استان نیازمند سرمایه گذاری و حمایت از واحدهای تولیدی هستیم و تمام توان خود برای احیای واحد راکد برای بازگشت به چرخه تولید بکار خواهیم بست.
کد خبر: ۹۴۳۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 26 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم زاد اظهار کرد: فرصت های سرمایه گذاری ایلام به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در حال تدوین است که پس از اتمام در اختیار سرمایه گذاران و هلدینگ های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایلام قرار خواهد گرفت.

وی گفت: برای رفع محرومیت و رونق تولید در این استان باید وزارت اقتصاد و دارایی نگاه ویژه ای به ایلام داشته باشد و بالاترین معافیت های مالیاتی را برای سرمایه گذارانی که حاضر به سرمایه گذاری در این استان شده را لحاظ کند.

رستم زاد بیان کرد:کلیه فرصت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری این استان به ۲۰۰ هلدینگ فعال در کشور برای ایجاد رونق اقتصادی و جهش تولید معرفی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه منابع داخلی بانک های استان در حال حاضر جوابگو حجم تقاضا مردم برای ایجاد سرمایه گذاری نیست، گفت: نیاز است وزارت اقتصاد و دارایی مشکل سرمایه در گردش واحدهای صنعتی و تولیدی این استان را برطرف کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار