معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار ایلام از رییس اتاق اصناف ایلام خواست: برای ایجاد نظم، ساماندهی دستفروشان خیابان های شلوغ شهر ایلام در دستور کار قرار دهد و بصورت روزانه رعایت دستورالعمل های بهداشتی مغازه‌داران را در ایام پیش رو رصد کند.
کد خبر: ۹۴۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 04 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی گفت:دستگاه ها نظارت خود را در کلیه فروشگاه های خیابان های شلوغ شهر ایلام برای کاهش بار جمعیتی در ایام پیش رو افزایش دهند که با این اقدامات شاهد کاهش شیوع کرونا در استان ایلام باشیم .

وی اظهار کرد:رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری توسط ماموران پاساژها در ایام پیش رو نیز باید توسط اصناف و مجموعه نیروهای نظارتی بصورت مستمر رصد شود تا با تجمعات مردم در پاساژها مواجه نشویم.

بسطامی اظهار کرد:در ایام پیش رو نیز به دلیل شیوع کرونا انگلیسی باید از تجمات حضوری مردم در بانک ها نیز کاسته شود.

افزایش نمونه گیری، کنترل تردد کارکنان غیر بومی به استان، تعطیلی گروه شغلی مصوب ستاد کرونا در شهرستان هایی که باید از فعالیت آنها ممانعت شود در روزهای آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ایلام در بخشی دیگری از سخنان خود به تجمعات مردم برای دریافت روغن و دیگر اقلام مصرفی اشاره کرد و افزود: دستگاه ها متولی این امر باید با توجه به در پیش بودن ایام عید نوروز تعداد این مراکز را افزایش دهند و تدابیر لازم را در این زمینه با همکاری سایر دستگاه ها اتخاذ کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار