اینک که تنها کمتر از چهار ماه تا پایان دولت باقی نمانده و در این مدت زمان اندک، بسیاری از کارهای نیمه تمام به سرانجام نرسیده است و مسئولیت خطیر اتمام آنها به نوذری که به خوبی در جریان امور بوده سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ 09 March 2021

تابناک ایلام، بهروز مردانی ::سلیمانی دشتکی در زمان قریب چهار سال حضورش در این استان اقداماتی انجام و کارهایی را پیگیری کرد بطوریکه در اکثر شهرستانها یک یا چند پروژه را استارت و یا پروژه های غیرفعال را فعال کرد و آنطور که پیش بینی می شد در پایان این دولت به سرانجام و یا حداقل پایان مشخصی داشته باشند اما اواخر زمامداریش مصادف شد با انتقالش به استان خوزستان و فرصت به پایان رساندن آنها  از ایشان گرفته شد. .

اینک که تنها کمتر از چهار ماه تا پایان دولت باقی نمانده و در این مدت زمان اندک، بسیاری کارهای نیمه تمام به سرانجام نرسیده است و مسئولیت خطیر اتمام آنها به نوذری که به خوبی در جریان امور بوده سپرده خواهد شد.

مسئولیتی که در آغاز راه و در بدو شروع کار بر اتمام پروژه های نیمه تمام تاکید و اولویت خود را بر به سرانجام رساندن آنها بنا نهاده است.

همانطور که اشاره شد در هر شهرستان حداقل یک یا چند پروژه نیمه تمام وجود دارد که شهرستان آبدانان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و طی دو سفری که میزبان سلیمانی دشتکی بود چندین طرح جدید و پروژه های غیر فعال را در زمینه های مختلف مصوب که بعضی از آنها انجام، تعدادی ابتر و برخی نیز نیمه کاره و در حال انجام می باشند.

از این پروژه ها بدون تردید مهمترین و حیاتی ترین آنها راههای ارتباطی هستند جاییکه پاشنه آشیل شهرستان بوده و به عقیده بسیاری از صاحب نظران عامل توسعه نیافتگی و محرومیت این خطه لقب گرفته است.

دو طرح مهم راه سازی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان ضروریاتی هستند که سالهای متوالی مردم چشم انتظار به نتیجه رسیدن آنها می باشند.

تونل کبیرکوه مسیر ورودی آبدانان است که از آن به عنوان دروازه خروج از محرومیت این شهر یاد می شود با پیشرفت بالای ۸۵ درصد درگیر و دار تزریق اعتبار معطل مانده و در صورت تخصیص اعتبار این پروژه اعظیم و مهم راه سازی استان ایلام در پایان این دولت تقریبا به بهره برداری خواهد رسید.

در مسیر خروجی شهر پیچهای خطرناک پشت قلعه هستند که سالانه دهها قربانی را به کام مرگ می فرستد، با حذف و اصلاح این مسیر به طول دو و نیم کیلومتر که از مصوبات استانداری سلیمانی دشتکی بود میزان تصادفات به حداقل خواهد رسید لکن علیرغم گذشت بالغ بر دو و نیم سال هنوز به پایان نرسیده است!

حال که در آستانه سال جدید و نوروز باستانی هستیم مردم این سامان انتظار عیدی نوروزی از نوذری داشته و با اتمام این دو پروژه مهم خاطره ای خوش در یاد آبدانانی ها ایجاد خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار