مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام از اتصال ده هزار و 640خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات در شش ماهه دوم سال جاری خبرداد.
کد خبر: ۹۴۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 15 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛عباس بیرامی اظهار داشت : 94 روستای این استان با بیش از ده هزار و 640خانواربا جمعیتی بالغ بر38000 نفر در 6 ماه گذشته به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی افزود:با توجه به اینکه یکی از نیازهای اساسی جامعه روستایی ما اتصال به اینترنت به خصوص در روزهای کرونایی بوده، ما برنامه‌ریزی لازم را برای اتصال همه روستاهای بالای 20 خانوار استان تا پایان دولت انجام دادیم.

بیرامی یادآور شد: در شش ماه گذشته در شهرستان های استان 94 روستا به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شدند و تا پایان دولت همه روستاه های بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد.

وی توسعه زیرساخت های ارتباطی و اینترنتی ایلام را متوازن و همه جانبه در مناطق شهری و روستایی عنوان کرد و گفت: ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی این استان با اجرا و تکمیل طرح های توسعه در حال اجرا به ۱۰۰ درصد کل مناطق روستایی استان( روستاهای بالای ۲۰ خانوار) تا سه ماه آینده افزایش می یابد.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان: در ابتدای سال 99 تعداد روستاهایی که مشکلات عدم دسترسی به اینترنت داشتند قابل توجه بود که با تلاش مجدانه وزارت ارتباطات 94روستا در استان با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند و این تلاش تا دسترسی همه روستاییان استان به اینترنت پر سرعت ادامه دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار