رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: با اشاره به اینکه طرح همیار پلیس ویژه دانش آموزان با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی ترافیک، تقویت انضباط اجتماعی و کاهش تخلفات رانندگی می‌باشد، افزود:تعداد ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان که نقش آفرینان علم و ادب این استان هستند و در آستانه سال جدید همانند سال‌های گذشته پلیس را در این طرح نوروزی یاری خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 20 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان داشت: در نوروز ۱۴۰۰ همانند سنوات گذشته از توان همیاران پلیس و فرهنگیاران ترافیک جهت کنترل تخلفات و کاهش سوانح ترافیکی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد:به نقش معلمان جامعه به عنوان پیشتازان فرهنگی در زنجیره آموزش و فرهنگ سازی همیاران و اولیاء اشاره کرد و بیان کرد :این معلمان عزیز هستند که تحت عنوان فرهنگ یاران ترافیک، وارد عمل شده و به روند تکاملی طرح همیاران پلیس جامه عمل پوشانده و با ظرفیت ایجاد شده در استقرار نظم و انضباط اجتماعی نقش آفرینی می‌نماید.

با اشاره به اینکه طرح همیار پلیس ویژه دانش آموزان با هدف ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی ترافیک، تقویت انضباط اجتماعی و کاهش تخلفات رانندگی می‌باشد، افزود:تعداد ۱۰۰ هزار نفر از دانش آموزان که نقش آفرینان علم و ادب این استان هستند و در آستانه سال جدید همانند سال‌های گذشته پلیس را در این طرح نوروزی یاری خواهند کرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار