فرماندار دهلران؛
فرماندار شهرستان دهلران گفت : در شهرستان دهلران بیش از 6هزار نیروی کارگری مشغول به کار هستند که بنا به شرایط کرونایی شهرستان فعالیت همه آنها تا پایان تعطیلات ممنوع است.
کد خبر: ۹۵۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 25 March 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛مجید عسگری در جلسه ستاد کرونا شهرستان دهلران که با حضور سردار شاه کرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام برگزار شد اظهار داشت : آمار کرونا همچنان در شهرستان رو به افزایش است و در این راستا ستاد شهرستانی در ایام تعطیلات پای کار بوده و مبادی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل و رصد می کند.

وی اظهار داشت :با توجه به شرایط خاص و پراکندگی جمعیت در شهرستان همه اعضا ستاد پای کار هستند و خوشبختانه در بحث کمک های مومنانه در شهرستان قابل تقدیر است.

وی گفت :در بخش دشت عباس مشکلات وجود دارد که انتظار است مردم این بخش باید در خصوص رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک نهایت همکاری لازم با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند.

عسگری اضافه کرد: یک ستاد کرونا در هر روستا به ریاست دهیار و عضویت پایگاه مقاومت بسیج و خانه بهداشت و خانه هلال و شوراها تشکیل و زنگ خطر کرونا در روستاها بصدا در آمده است.

وی به عشایر کوچ رو شهرستان اشاره کرد گفت : وجود 1200خانوار عشایر کوچ رو شهرستان ساکن هستند که تلاش شده کوچ این عشایر به صورت ساماندهی شده باشد هرچند برخی به صورت سنتی کوچ می کنند که مشکلاتی به وجود آوردند و در این راستا پیگیر های لازم از طریق امور عشایر صورت گرفته است.

عسگری اظهار داشت : در ایام بیش از 43مورد مراسم جلوگیری شده است و خوشبختانه میزان فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرده است.

رئیس ستاد کرونا شهرستان دهلران گفت : در حال حاضر 16نفر در بیمارستان شهدا دهلران به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند و نبود دستگاه سی تی اسکن و جابجایی بیماران مشکوک خطر انتقال را بیشتر می کند ./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار