متاسفانه علی رغم توصیه ها و هشدارهای مکرر رسانه ها در بحث کنترل ویروس کرونا شاهد آن هستیم که اکثر مشاغل در شهرستان دهلران از قلیان سراها تا مراسمات عروسی بدون کوچکترین رعایت پرتوکل بهداشتی در باغات ، سیلو های ذخیره گندم ، آبگرم دهلران و ... با سازو سورنا در حال برگزاری است وخبری از برخورد با متخلفان نیست زیرا مسئولان به خواب غفلت فرو رفته اند !
کد خبر: ۹۵۱۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹ 30 March 2021

 مجتبی کاور - تابناک ایلام:: در حالی که شاهد  شروع پیک چهارم کرونا در کشور هستیم که استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران در وضعیت مناسبی بسر نمی برند و لحظه به لحظه ، تعداد مبتلایان به کووید 19در این شهرستان اضافه می شود به گونه ای که تمام ظرفیت بیمارستان شهدای دهلران تکمیل و مکانی برای بستری بیماران جدید در این بیمارستان وجود ندارد و بیماران در بخش بستری موقت نگهداری می شوند.

متاسفانه علی رغم توصیه ها و هشدارهای مکرر رسانه ها در بحث کنترل ویروس کرونا ،شاهد آن هستیم که اکثر مشاغل در شهرستان دهلران از قلیان سراها تا مراسمات عروسی بدون کوچکترین رعایت پوتکل بهداشتی در باغات ، سیلو های ذخیره گندم ، آبگرم دهلران و ... با سازو سورنا در حال برگزاری است وخبری از برخورد با متخلفان نیست چون مسئولان به خواب غفلت فرو رفته اند !

برابر بررسی میدانی خبرنگار ما ، مبتلایان به کرونا که در بیمارستان‌ شهدا بستری شده‌اند از مرز 27 نفر گذشته  و هر لحظه بر این آمار افزوده می شود ولی به خاطر تکمیل بخش بستری، بسیاری از بیماران سرپایی درمان و روانه منزل می شوند و موضوع بسیار نگران کننده خانوادگی شدن روند ابتلا به کروناست.

ای کاش دادستان دهلران به عنوان مدعی العموم چندین نفر از کسانی که سلامت عمومی جامعه را به خاطر تنها چند ساعت شادمانی به خطر انداخته اند بازداشت می کرد ویا مسئولان مرتبط به صورت جدی مصوبات ستاد کرونا را عملیاتی می کردند تا شاهد چنین وضعیت نگران کننده در شهرستان دهلران نباشیم.

متاسفانه مسئولان تنها با گرفتن چندین قطعه عکس و امضا صورت جلسات ،همه چیز را به حال خود رها کرده اند و در این میان پلیس هم با اعمال قانون وجریمه در دستور کار خود دارد که چاره کار نیست و مسئولان در مقابل جان مردم مسئول هستند وباید پاسخگوی شرایط موجود دهلران که وضعیت از دست آنها خارج شده است باشند

به راستی نقش کنترل کننده قرارگاه کرونا در دشت عباس که باید مبادی خروجی و ورودی را کنترل کنند چست! اگر ورودی وخروجی دهلران تحت کنترل است پس چرا شاهد این همه تردد در سپتون هستیم ؟ مسئولان مرتبط روشنگری کنند و با آمار وگرفتن چندین قطعه عکس وبا ساده انگاری جان مردم را به خطر نیندازند

آقایان مسئول ! با جان وجیب مردم بازی نکنید جریمه چاره کار نیست ،شهر دهلران را قرنطینه کامل کنید.تا شرایط به مرز بحران نرسیده است . پزشک و امکانات پزشکی به دهلران گسیل کنید.

امید است نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی باتوجه به نبود دستگاه سی تی اسکن و کمبود امکانات پزشکی وسرگردانی بیماران کرونایی وبی تابی خانواده خایشان ، موضوع را از طریق وزارت بهداشت پیگیری کنند چرا که ازدحام بیماران کرونایی امان از  کادر درمان در بیمارستان شهرستان دهلران بریده  است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار