استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: دورکاری کارمندان بر اساس رنگ بندی کرونایی هر شهرستان از روز شنبه ۱۴ فروردین ماه اجرایی می شود و همه مدیران موظف به رعایت موارد مربوط به دورکاری هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 01 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری  اظهار داشت: بر این اساس فعالیت کارکنان اداری در شهرهای قرمز شامل دهلران و آبدانان با ۳۰ درصد ظرفیت خواهد بود.

وی یادآور شد: فعالیت کارکنان شهرهای با رنگ بندی نارنجی شامل ایلام، چرداول و دره شهر با ۵۰ درصد ظرفیت خواهد بود و شهرستان های زرد نیز با ۷۰ درصد ظرفیت کارکنان، فعالیت خود را آغاز می کنند.

استاندار ایلام بر لزوم همکاری بیشتر مردم برای رعایت پروتکل ها بهداشتی تاکید کرد و گفت: هر گونه تجمع، گردهمایی و دورهمی در روز سیزده بدر برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا در استان ممنوع است.

نوذری تاکید کرد: با توجه به افزایش شیوع کرونا تمهیداتی در ایام پیش رو در نظر گرفته شد که می تواند در کاهش شیوع بسیار موثر باشد.

وی یادآور شد: هرگونه دورهمی و تجمع در روز طبیعت در بوستان‌ها و فضاهای سبز سراسر استان ممنوع است.

استاندار ایلام در خصوص تغییر ساعات منع تردد شبانه نیز، افزود: ساعت منع تردد شبانه از ساعت ۹ به ۱۰ شب تغییر می‌یابد و از این پس منع تردد از ساعت ۱۰ تا خواهد بود

نوذری از مردم خواست: با توجه به شرایط نگران کننده کرونا در استان و برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا، همه در رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی همکاری و اهتمام جدی داشته باشند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
استاندار مردمی فردا دورهمی نمازجمعه را هم لغو کن ،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار