مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام ؛
مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام با بیان اینکه زنگ خطر کرونا در استان نواخته شد، گفت: به دستور استاندار ایلام و با توجه به شکل‌گیری وضعیت بسیار خطرناک کرونا در استان فردا شنبه در مرکز استان و تمامی مراکز شهرستان های استان رزمایش حمله بیولوژی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۴ 10 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، آیت قیصربیگی اظهار داشت: این رزمایش با همکاری مجموعه دستگاه‌های عضو ستاد کرونا با هدف اعلام هشدار و خطر جدی کرونا در استان اجرا می شود و امیدواریم مردم برای حفظ جان خود و خانواده هایشان این هشدار را جدی بگیرند.

وی وضعیت کرونا در استان را بسیار نگران کننده عنوان کرد و گفت: با شکل گیری موج چهارم کرونا در استان، ویروس جهش یافته به طرز باور نکردنی شیوع پیدا کرده است و شهروندان برای حفظ جان خود نیازمند مراقبت جدی از خود و خانواده در مقابل این ویروس مرگبار هستند.

قیصربیگی با بیان اینکه امروز شاهد دغدغه جدی و تلاش شبانه‌روزی مسوولان استان برای مهار کرونا هستیم، اظهار داشت: در این نبرد نابرابر نیازمند احساس مسوولیت همگانی بوده و برای این مهم باید هر فردی به سهم خود در قطع زنجیره انتقال کرونا نقش آفرینی کند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان با بیان اینکه در این روزها تراکم ویروس کرونا در هوا به شدت زیاد شده است، تاکید کرد: در چنین شرایط بحرانی ماندن در خانه مهم ترین پناهگاه برای حفظ سلامتی و جان خود در مقابل این ویروس خطرناک است.

وی افزود: عدم حضور در اجتماعات و مکان های شلوغ، پرهیز از شب نشینی ها، عدم برگزاری مراسمات شادی و عزا در این شرایط خطرناک می تواند در مهار کرونا و برون رفت از وضعیت اورژانسی تاثیر گذار باشد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار