نایب رییس شورای اسلامی شهرستان بدره:
صی هاشمی گفت: لازم است دولت و ستاد ملی کرونا در اعمال محدودیت برای دیگر مشاغل و همچنین تردد‌ها تصمیمات عادلانه تری اتخاذ کنند و تمام محدودیت‌ها منوط به حوزه اصناف نباشد.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 10 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی صی هاشمی نایب رییس شورای اسلامی شهرستان بدره ازخسارت به اصناف در یکسال گذشته به دلیل شرایط کرونایی خبر داد و بیان کرد: نتیجه برخی از تصمیمات به حوزه اصناف وارد می‌شود و اگر منع تردد‌ها در تعطیلات نوروز صورت گرفته بود شاهد کاهش وضعیت کرونا در استان بودیم.

صی هاشمی تاکید کرد: اعلام وضعیت قرمز کرونا بار دیگر موجب شد برخلاف میل، محدودیت برای مشاغل و اصناف اعمال شود و کادر درمانی نیز در فشار مضاعف قرار بگیرند.

وی یادآور شد: خیز دوباره و موج جدید کرونا حاصل مسافرت‌های نوروزی، دید و بازدید‌های بی‌محابا و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور پرتعداد در معابر شلوغ در آستانه نوروز و ایام تعطیلات سال نو بوده که انتظار میرفت تصمیمات سخت تری برای منع تردد‌ها در ایام نوروز صورت بگیرد.

صی هاشمی اضافه کرد: آسیب‌ها و خسارت‌های زیادی به اصناف در دوره کرونا وارد شده و بخش زیادی از مطالبات تسهیلات کرونایی اصناف در سال گذشته پرداخت نشده و لازم است دولت و ستاد ملی کرونا در اعمال محدودیت برای دیگر مشاغل و همچنین تردد‌ها تصمیمات عادلانه تری اتخاذ کنند و تمام محدودیت‌ها منوط به حوزه اصناف نباشد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار