مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: چهار شهر سرابله، آسمان‌آباد، شباب و زاگرس و ۸۵ روستای شهرستان چرداول گازدار هستند که این میزان معادل ۱۰۰ درصد، جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی است.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 11 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس اللهی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۳ مشترک در این منطقه گازدار هستند که از این تعداد ۹۶۲۳ مورد خانگی و ۵۶۰ مورد دیگر غیر خانگی شامل مراکز صنعتی و تجاری هستند.

وی تعداد انشعابات این شهرستان را ۷۰۷۷ مورد بیان کرد و اظهار داشت: تاکنون ۴۲۶ کیلومتر شبکه توزیع و ۷۵ کیلومتر شبکه تغذیه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه در سال گذشته ۹ روستای بخش زاگرس چرداول گازدار شده‌اند، تاکید کرد: سه روستای دیگر بخش زاگرس در برنامه گازرسانی سال ۱۴۰۰ قراردارند.

شمس اللهی با اشاره به اینکه ۹۹ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، یادآور شد: به علت گستردگی جغرافیایی، تعداد ۳۵ ایستگاه C.G.S و T.B.S فعال در این شهرستان وجود دارد.

وی به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان " تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" اشاره و اضافه کرد: با توجه به‌ فعالیت ۸۶ واحد تولیدی صنعتی فعال گازدار در سطح شهرستان، شرکت گاز استان ایلام به منظور تحقق نامگذاری سال، برنامه های مدونی برای تسهیل در گازرسانی به سایر مراکز صنعتی و تولیدی چرداول در دستور کار قرار داده تا بتواند نقش خود را در تحقق شعار امسال عملیاتی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در پایان گفت: با این خدمات شهرستان چرداول امسال به شهرستان‌های سبز کشور اضافه می‌شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار