رییس پلیس راه ایلام ؛
رییس پلیس راه ایلام گفت: اجرای طرح محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی منجر شد که تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد کاهش یابد.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 11 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه اظهار داشت : تردد وسایل نقلیه در چند روز گذشته با اعمال دقیق مقررات و کنترل مبادی ورودی استان در پی افزایش شیوع کرونا با تلاش شبانه روزی سفیران امنیت کاهش یافته است.

وی افزود: با افزایش تیم های گشتی در مبادی ورودی و فعال کردن دوربین های هوشمند ثابت ثبت تخلف هرگونه تردد غیر ضروری مشمول تخطی از مقررات محدودیت های طرح اعلامی بوده و برابر قانون با خاطیان برخورد می شود.

رییس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: اعمال کلیه مقررات و محدودیت های کرونایی به منظور پیشگیری و حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از گسترش شیوع کرونا بوده است.

سرهنگ همتی زاده از اعمال محدودیت های ترددی در محورهای مواصلاتی ایلام خبر داد و گفت: برابر ابلاغیه صورت گرفته دوربین‌های کنترل تخلفات رانندگی جاده‌ای برای ترددهای غیر ضروری در جاده‌های استان فعال و رانندگان دارای تردد غیرمجاز را اعمال قانون و جریمه می‌کنند.

وی اضافه کرد: هدف از اعمال محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی استان، کاهش گسترش کرونا در جامعه است که می‌طلبد رانندگان در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین پیروی از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان در کنترل و ریشه کنی آن مشارکت داشته باشند.

رییس پلیس راه استان ایلام افزود: تمامی مبادی ورودی شهرهای نارنجی و قرمز توسط ماموران پلیس کنترل و تردد وسایل نقلیه غیرمجاز به این شهرها به ترتیب به میزان ۵۰۰ هزار و یک میلیون تومان جریمه می‌شوند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار