مدیر کل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیر کل راه شهرسازی استان ایلام گفت : عملیات چهار خطه ردن مسیر دهلران -اندیمشک در سه قطعه تعریف شده است که عملیات تکمیلی فاز اول آن هفته آینده شروع خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ 19 April 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : چهار خطه کردن مسیر دهلران به سمت اندیمشک شامل سه قطعه می شود قطعه اول ۱۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر 17میلیارد تومان قرارداد آن منعقد شده است.

وی اظهار داشت : پیمانکار در حال انجام برنامه زمان بندی است ظرف مدت یک هفته آینده عملیات اجرایی آن شروع می شود.

وی اظهار داشت : قطعه دوم از کلیومتر 12تا کیلومتر 30پیمانکار مشخص شده است و اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است.

بهادری ادامه داد : به دلیل مشکلاتی که اجرای قطعه دوم با پیمانکار وجود داره مکاتبه لازم با شورای فنی استان صورت گرفته است و حداکثر ظرف دو هفته آینده این قطعه تعیین تکلیف یا مشمول ماده ۴۶ خواهد شد ومجدد برآورد قیمت و پیمانکار جدید واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه شهرسازی استان ایلام تصریح کرد : قطعه سوم به طول ۶۰ کیلومترتا مرز مشترک استان ایلام و استان خوزستان می باشد که مطالعات آن صورت گرفته است.

وی گفت : برای شروع این قطعه با شرکت ساخت رایزنی صورت گرفته است تا تامین اعتبار ودر صورت موافقت شرکت ساخت عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار