معاون درمان علوم پزشکی ایلام گفت : ۲۷ هزار نمونه گیری تنها در فروردین ماه امسال انجام شد در صورتی که بیشترین نمونه گیری ما مربوط به اسفند ماه ۹۹ با ۱۵ هزار نمونه و در پیک قبلی آبان ماه با ۱۰ هزار نمونه بوده است.
کد خبر: ۹۶۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ 08 May 2021

به گزاش تابناک ایلام؛ جمیل صادقی فر در کارگروه رسانه ای کرونا  با بیان اینکه آمار مبتلایان و بستری ها بشدت درپیک چهارم افزایش یافته بود، گفت: یکی ازویژگی های استان ایلام این است که با ورود هرپیک پای کارهستند وما دراین دوره به موقع از پیک خارج شدیم.

وی گفت: آمار بستری ها و فوتی های کرونا در استان سیر نزولی را سپری می کند که امیدواریم با این وضعیت شاهد رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی باشیم.

صادقی فر در خصوص رنگبندی وضعیت در شهرستان ها نیز افزود: رنگ بندی شهرستان ها براساس معیار های ستاد مدیریت کرونا کشور اعلام می شود و هیچ فرد یا گروه خاصی در آن دخیل نیستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ایوان در بحث بیمار یابی یکی از شهرستان های پیشتاز و پایلوت کشور است و همین بیماریابی خوب در طرح شهید سلیمانی تاکنون و تشخیص زود هنگام بیماران باعث کاهش مرگ و میر در این شهرستان شده که قابل تقدیر است.

صادقی فر در خصوص دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا ایوان یادآور شد: با پیگیری های رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مشکل سی تی اسکن شهرستان های ایوان، چرداول و دهلران برطرف می شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار