کد خبر: ۹۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 17 September 2015

فرماندار دهلران در نشست شورای اداری این شهرستان گفت:منافع وخطوط نظام در برجام هسته ای رعایت شده است

به گزارش تابناک ایلام ،؛امیدعلی سبزی در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به موفقیت بزرگ دولت در مذاکرات هسته ای و به ثمر رساندن برجام اظهار کرد: برجام از تمام جهات و زوایا دارای مزایای مختلفی برای کشور است و عده ای به عمد در این مسیر مانع تراشی می کنند.

وی به رضایت رهبر معظم انقلاب از تلاش های تیم مذاکره کننده و دولت در این زمینه پرداخت و افزود: سیاست دولت در مذاکرات هسته ای منطبق بر رعایت خطوط قرمز و منافع ملی بوده و امروز این تلاش منجر به برجام شد که به همه جهات جامع و شامل منافع ایران در موضوع هسته ای و رفع تحریم هاست.

فرماندار دهلران با اشاره به اعضای کمیسیون بررسی برجام یادآور شد: اغلب اعضای این کمیسیون از منتقدان دولت تدبیر و امید و مخالفان توافق هستند و از طرفی این کمیسیون باید از لحاظ حقوقی مفاد برجام را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهد.

وی تاکید کرد: اراده ملت در 24 خرداد 92 موجب سرافرازی دولت در مذاکرات هسته ای و شکست ابرقدرت ها شد.

سبزی ثبات قیمت ها را از دیگر اقدامات دولت در عرصه داخلی دانست و اضافه کرد: امروز کاهش تورم باعث آرامش نسبی در جامعه شده و این امر حاصل برنامه ریزی و دقت نظر دولت است.

وی دغدغه مسوولان در دولت تدبیر و امید را تلاش برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم دانست و گفت: دولت با برنامه ریزی در همه عرصه ها به دنبال رفاه مردم است و از همه ظرفیت و توان خود برای تحقق آن استفاده می کندبه زودی شعله‌های گاز در منازل مردم مناطق جانبازان و جهادگران شهر دهلران روشن می‌شود.

*****به زودی شعله‌های گاز در منازل مردم مناطق جانبازان و جهادگران شهر دهلران روشن می‌شود.

امیدعلی سبزی صبح امروز در نشست شورای اداری دهلران با اشاره به خدمت مهم دولت در خصوص گازرسانی به شهر دهلران اظهار داشت: تاکنون بیش از 3 هزار و 800 علمک گاز در دهلران نصب شده و 11 کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

وی اجرای شبکه گاز شهر و اتصال مناطق مختلف شهر دهلران به گاز را فاز به فاز دانست و افزود: روشن شدن مشعل‌های گاز در خانه‌های مردم این شهر در قبال 5 فاز اجرایی می‌شود.

فرماندار دهلران تصریح کرد: بعد از تست فازهای 5 گانه شهر دهلران که به صورت منطقه به منطقه انجام می‌شود گاز تزریق شده و مردم می‌توانند برای دریافت کنتور گاز و نصب و برخورداری از گاز خانگی اقدام کنند.

سبزی یادآور شد: مردم مناطق جانبازان و جهادگران می‌توانند برای دریافت کنتور گاز به نماینده شرکت گاز استان در شهرستان مراجعه و کنتور دریافت و از نعمت گاز خانگی بهره‌مند شوند.

وی از اجرای 70 درصد شبکه گاز روستایی در بخش موسیان خبر داد و گفت: این اقدامات ظرف مدت 5 ماه گذشته انجام شده و در حوزه گازرسانی به روستاها نیز شاهد تحولات خوبی در شهرستان هستیم.

سبزی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: تدابیر لازم برای گرامیداشت هرچه باشکوه حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مراسمات این ایام در شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار دهلران بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس تاکید کرد و گفت: جشن عاطفه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان کم‌بضاعت از دیگر موضوعاتی است که نیازمند مشارکت همه مردم و خیرین است.

سبزی در ادامه به توزیع اعتبارات عمرانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: پیگیری مبادله موافقت‌نامه‌ها، جذب اعتبارات ملی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های شهرستان مد نظر مدیران باشد.

وی به کیفیت نان در شهرستان دهلران اشاره کرد و افزود: اعمال نظارت بیشتر و بهتر بر نانوایی‌ها در جهت ارتقای کیفیت نان از دیگر موضوعاتی است که دستگاه‌های متولی باید مد نظر داشته باشند.

فرماندار دهلران گفت: امسال علاوه بر اعتبارات استانی در حوزه آب روستایی با پیگیری‌های انجام شده از محل اعتبارات ملی نیز اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال برای حل مشکلات آب روستایی مصوب شده که در صورت تخصیص مشکلات آب شرب در روستاها نیز مرتفع می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار