با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت؛
با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم فتح خرمشهر در چرداول برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 25 May 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم فتح خرمشهر در مسجد جامع شهر سرابله  برگزار شد.

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه چرداول در جمع مردم این شهرستان  به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر بیان داشت: فتح خرمشهر روز رشادت و غرور است که رژیم بعث وایادی آمریکا از رسیدن به اهداف شوم خود  ناکام ماندند.

وی اظهار داشت: خرمشهر با توکل برخدا، اتحاد و یکپارچگی در لبیک به فرمان ولایت در حالی فتح شد که بلوک شرق وغرب از آمریکا حمایت می کردند.

امرایی در ادامه گفت: امروز مردم فلسطین مقاومت را از خرمشهرها آموخته وکار به جایی رسیده که مردم رژیم صهیونیستی به پناهگاهها فرار کرده و پایتخت این رژیم منحوس در حال تخلیه کامل بود.

امام جمعه چرداول یادآور: خرمشهر را میدان آزاد کرد نه دیپلماسی، میدان بود که صدام را شکست داد و فتح الفتوح باریکه غزه به برکت دفاع مقدس ومیدان است.

وی عنوان کرد: ب دیپلماسی در برجام به هیچ نتیجه ای نرسیدیم و برجام امروز توافقی است که قابل احیا کردن نیست وباید با تکیه به توان داخل مشکلات مردم را حل کرد.

امرایی بیان داشت: برخی امروز علت ناکامی خود را میدان می خوانند در حالی که اگر میدان نبود امروز داعش و اسرائیل در تمام شهرهای کشور ناامنی ایجاد کرده بود واین میدان بود که به کشور عزت وآبرو داد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات تصریح کرد: امروز باید همه در انتخابات شرکت کنیم و مردم را دعوت کنیم تا کشور آباد شود چرا که انتخابات امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است ودشمن برای حضور کم رنگ مردم برنامه دارد.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار