رییس پلیس راه ایلام گفت: ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای غیر بومی به سایر استان ها بمنظور جلوگیری از افزایش شیوع کرونا از فردا دوازدهم تا ظهر روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه سال جاری ممنوع است.
کد خبر: ۹۶۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 01 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: تیم‌های نظارتی پلیس راه در مبادی ورودی پنج نقطه از استان مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به ایلام جلوگیری می‌کنند.

وی با اعلام این که پلیس راه از مبادی ورودی اصلی و فرعی استان اجازه ورود به هیچ خودروی پلاک غیربومی بدون مجوز را نمی دهد ، هشدار داد : هر خودروی پلاک غیربومی که از مبادی شناخته نشده وارد استان شود از جریمه در امان نخواهد بود چون هم به وسیله دوربین های بین شهری و شهری شناسایی می شود و هم ماموران پلیس در داخل جغرافیای استان با وظایفشان به اندازه کافی آشنایی دارند.

رییس پلیس راه ایلام تاکید کرد: راننده هر خودروی پلاک غیربومی که به شرایط ممنوعیت ورود به ایلام بی توجهی کند و سعی در دور زدن ممنوعیت داشته باشد ، علاوه بر جریمه در صورت مشاهده خودرو اعمال قانون و توقیف خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده از اعمال قانون برای مالکان خودرهایی که به مصوبه ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند خبر داد و یادآور شد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا در صورت ورود خودروهای بومی به شهرهای با وضعیت قرمز یک میلیون تومان و شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد هرکدام ۵۰۰ هزار تومان جریمه برای پلاک آنان منظور خواهد شد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار