نماینده ولی فقیه در استان؛
امام جمعه ایلام، ارتقا چوار از بخش به شهرستان را در توسعه و رشد این منطقه بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: رفع مشکلات زیرساختی چوار تازه تاسیس نیازمند اهتمام و کار جهادی مسوولان است و باید در اسرع وقت این مشکلات برطرف شود.
کد خبر: ۹۷۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 16 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی  در دیدار مردمی با حضور فرماندار و امام جمعه چوار اظهار داشت: مشکل اشتغال جوانان و تعدیل نیروهایی که سال ها در صنایع این شهرستان تلاش کردند باید در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گیرد.

وی افزود: مشکل دیگر مردم شهرستان کم آبی است که از طریق دستگاه های ذیربط اقدامات لازم با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) باید برای رفع این مشکل انجام شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: بحث خرید دام مازاد که یکی از خواسته های مردم شهرستان بود، پیگیری و مکاتبات لازم صورت گرفته که امیدواریم در اسرع وقت نتایج آن حاصل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: پیگیری لازم برای سامانه گرمسیری نیز که بخشی از آن به چوار مربوط می شود و تصویب هلاله شمالی انجام شده است.

وی در ادامه به کمک ۸۰ میلیون تومانی مردم شهرستان چوار برای تکمیل زائرسرا ایلامیان در شهر مقدس مشهد اشاره کرد و گفت: برای تکمیل روند ساخت این زائرسرا نیازمند کمک های مردمی سایر شهرستان ها و اطلاع رسانی رسانه ها هستیم که امیدواریم این زائرسرا با زیربنا پنج‌هزار متر در آینده نزدیک تکمیل شود.

امام جمعه ایلام همچنین در دیدار با خانواده شهید اکبر یعقوبی در شهرستان چوار اظهار داشت: شهدا ستاره درخشان و چراغ هدایت حرکت یک جامعه هستند و امروز سرافرازی عزت و افتخار هر ایرانی از برکات خون شهدا است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات و لزوم حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو موجب اقتدار نظام اسلامی و مایوس کردن جبهه استکبار می‌ شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار