کد خبر: ۹۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴ 19 September 2015
بی برنامگی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در خصوص پزشکان متخصص دهلران باعث بروز مشکلات، نارضایتی مردم و خطر آفرینی در این شهرستان شده است.
به گزارش تابناک ایلام،شهرستان دهلران کم و بیش در بودجه ها، توجهات، نگاه ها، پیشرفت ها، صدا و سیمای استان و... مورد بی مهری هایی از سوی برخی مسئولان استان قرار می گیرد.
 
عدم توازن پتانسیل ها و ظرفیت های دهلران با بودجه ی استانی باعث کندی پیشرفت پروژه ها و در برخی موارد خوابیدن آن ها در شهرستان می شود.
 
کم توجهی برخی از مسئولان استان به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان دهلران، باعث ایجاد بروز مشکلات زیادی در این زمینه ها شده است.
 
سهم دهلران از صدا و سیمای مرکز استان ایلام که دیگر نیازی به نقد کردن ندارد. چراکه قدیمی های ما جواب آن را داده اند. " شنیدن کی بود مانند دیدن"...
 
البته در کنار این ناملایمتی ها هستند نیروهای دولتی و مسئولان بومی که تا آخرین توان خود برای پیشرفت شهرستان دهلران جان فشانی و استقامت می کنند و مردمانی که با فکر و نیروی خود بسیار سهیم در آبادانی دهلران هستند.
 
اما آنچه استقامت را سست، صبر را به کم طاقتی و روحیه ماندن در این شهرستان را تضعیف می کند کم توجهی مسئولانی چون دانشگاه علوم پزشکی استان به وضعیت پزشک متخصص در تنها بیمارستان این شهرستان است.
 
طرح نظام سلامت یکی از بهترین طرح ها در کشور بوده است که در زمینه بهداشت و درمان اجرا گردیده ولی متاسفانه این طرح در شهر مرزی دهلران نمود آنچنانی ندارد...
 
نبود پزشک متخصص جایگزین هنگام مرخصی پزشکان در زمان گذشته و حال، همچنین رفتن همیشگی پزشکان متخصص طرحی، چون متخصص کودکان، داخلی، جراح عمومی و... باعث شده که زندگی در قالب درمان در شهرستان دهلران به شدت لنگ بزند.
 
همچنین نبود متخصص بیهوشی و یا حتی کارشناس بیهوشی این روزها خطر مرگ را به کمین بیماران تصادفی، زنان باردار اورژانسی و... نشانده است.
 
پزشکان متخصص طرحی هر ساله آبان ماه تقسیم می شوند و اینکه الان طرح پزشکان متخصص در دهلران تمام شده است و نقدی می شود، سهل انگاری مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی است که در این مدت 2 سال به فکر این 2 نبوده اند.
 
یکی از خصوصیات بارز در مدیریت آینده نگری و علاج واقعه قبل از وقوع است.
منبع:نسیم دهلران
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار