فرمانده انتظامی ایلام:
سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام از افزایش ۱۳ درصدی کشف انواع جرم در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 23 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار دلاور القاصی مهر در دیدار با رئیس کل دادگستری ایلام به کاهش ۳ درصدی وقوع جرم و افزایش ۱۳ درصدی کشفیات در ۳ ماهه نخست سال جاری اشاره داشت و عنوان کرد: همکاری مستمر پلیس با دستگاه قضائی در حفظ امنیت بسیار موثر است و استمرار این همکاری باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام بابیان اینکه در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برنامه ریزی خوبی در بحث اراذل و اوباش صورت گرفت، بیان داشت: با تلاش شبانه روزی همکارانم در نیروی انتظامی تمامی اراذل و اوباش سطح یک، ۲ و ۳ تحت رصد کامل اطلاعاتی پلیس قرار گرفته، که نتیجه آن برگزاری انتخاباتی با شکوه و امن در استان بودیم.

وی بر نقش مشارکت مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی در تولید امنیت تأکید و اضافه کرد: همکاری مستمر نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو اهرم قدرتمند همواره در حفظ امنیت موثر بوده و تردیدی نیست که استمرار این همکاری بسترساز ارتقاء احساس امنیت در جامعه و سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن تقدیر از همکاری خوب و سازنده دستگاه قضائی با نیروی انتظامی، اظهار کرد: احساس امنیت و اعتماد مردم به پلیس، مهم‌تر از امنیت است و نباید از آن غافل باشیم چرا که امنیت در سایه مولفه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و در تعامل با سایر سازمان‌ها ایجاد خواهد شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه پیشگیری از جرم، اولویت کاری نیروی انتظامی است، گفت: به سبب تعامل خوب وهدفمند مردم و سایر سازمان‌های موثر در پیشگیری از جرم، همچون دستگاه قضائی، احساس رضایتمندی مطلوبی در جامعه شاهد هستیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار