مدیر کل راه‌وشهرسازی استان ایلام؛
مدیر کل راه‌وشهرسازی استان ایلام بیان داشت: بهسازی مسیر ایلام ـ مهران به منظور کاهش گره‌های ترافیکی و ایمن سازی مسیر انجام شده و بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۹۷۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 24 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛عبدالله بهادری اظهار داشت: اظهار داشت:  75 درصد از بزرگراه ایلام- مهران از 2 خطه به بزرگراه 4 خطه ارتقا یافته است و برخی نقاط شامل احداث تونل و پل، تقاطع های غیر همسطح، برداشت ترانشه های بزرگ و کنترل رانش‌ها هم اکنون در حال انجام است.

وی گفت:بهسازی مسیر ایلام ـ مهران به منظور کاهش گره‌های ترافیکی و ایمن سازی مسیر انجام شده و بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهادری افزود:عملیات راه‌سازی در مسیر ایلام، مهران در قالب 3 قطعه ایلام، مهدی‌آباد، مهدی آباد،صالح آباد و مسیر صالح آباد، مهران انجام شده است.

وی مطرح کرد:این مسئول در ادامه به احداث چند تقاطع در مسیر مهران اشاره کرد و گفت: احداث تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد، سه‌راهی آذر ،امام زاده سیدحسن و احداث کمربندی مهران به منظور بهسازی مسیر ایلام، مهران انجام می‌شود.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان ایلام گفت: قطعه اول احداث بزرگراه ایلام، مهران به طول 11 کیلومتر در دست اجراست که 5 کیلومتر از مسیر به بهره برداری رسیده و 6 کیلومتر در دست اقدام است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار