معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام ؛
معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: ۱۸۵ اکیپ گشت مشترک تعزیراتی تشکیل و ۷۹۷ واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که ۲۶۹ واحد دارای تخلف و رسیدگی شده و به مابقی تذکرات لازم داده شده است.
کد خبر: ۹۷۵۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 01 July 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر ولی زاده افزود: ۱۸۵ اکیپ گشت مشترک تعزیراتی تشکیل و ۷۹۷ واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که ۲۶۹ واحد دارای تخلف و رسیدگی شده و به مابقی تذکرات لازم داده شده است.

وی گفت:۹۵۰ تعداد پرونده تخلف اقتصادی در سال جاری و ۱۸۷ پرونده بهداشتی، دارویی، درمانی و ۱۴۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در سالجاری که در تعزیرات حکومتی استان ایلام رسیدگی شده است.

ولی زاده مطرح کرد: بازرسان سازمان صنعت یا اتاق اصناف لباس متحدشکلی در بازرسی از بازار ندارند، بنابراین مردم متوجه حضور آن‌ها در بازار نمی‌شوند و تصور می‌کنند نظارتی وجود ندارد.

وی گفت: روزانه بازرسی‌ها و نظارت‌هایی از طریق اتاق اصناف و سازمان صمت و بسیج سپاه استان صورت می‌گیرد و سازمان تعزیرات حکومتی استان هم به صورت روزانه و با اعزام گشت مشترک تعزیراتی و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی گشت‌های نظارتی را  پوشش و کمک می‌کند.

ولی‌زاده مطرح کرد: امسال ۶۷ واحد صنفی مختلف به لحاظ تمرد از دستور در راستای عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی و تکرار تخلف پلمب شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار