استاندار ایلام هم گفت: باتوجه به برگزاری کنگره ملی شهدای استان ایلام، مقرر شده است تا پایان فعالیت دولت تدبیر و امید هر پروژه ای در استان ایلام افتتاح می شود از جمله زیرگذر شهید کشوری و بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام به نام شهدا مورد بهره برداری قرار بگیرد و استان تا پایان شهریورماه و اتمام کار دولت فعلی ۱۲۶ طرح آماده افتتاح دارد.
کد خبر: ۹۷۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 30 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدنوذری اظهار داشت : طبق تفاهم نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده ۱۴ هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت در دست تامین است که تا قبل از شروع کنگره به نیابت از شهدای دانش آموز بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تمام مسابقات ورزشی استان ایلام به اسم شهدا برگزار و نیز ۱۶ زمین و مجتمع ورزشی در ۱۶ روستای استان ایلام به اسم شهدای ورزشکار مورد بهره برداری قرار می گیرد و نیز نمادهای شهری و اِلمان ها باید برای کنگره شهدا فضا سازی شهری شود.

نوذری با اشاره به اینکه امسال راهپیمایی اربعین برگزار خواهد شد، تاکید کرد: باید تمام مسیرهای منتهی به مهران مزین به تصاویر و اسم شهدای استان ایلام باشد تا مهمانان سایر استان ها با این شهدا آشنا شوند.

وی یادآور شد: همچنین از منابع طبیعی و آبخیزداری نیز خواسته شده تمام نهال هایی که می کارد به ویژه نهال کاری های نوار مرزی را به اسم شهدا انجام دهد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار