جابجایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی ۳۴ درصد از ابتدای امسال تاکنون افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۷۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 04 July 2021

به گزارش تابناک مرکزی؛ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۲۸۰ هزار مسافر از ابتدای امسال تاکنون توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی به سایر نقاط کشور جابه جا شدند.شمار این مسافران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافته‌است.

علی امیری افزود: با توجه به تاثیر ناوگان حمل‌ونقل مسافری از کرونا در سطح کشور، جابه جایی مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان مرکزی سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۴۴ درصد کاهش یافته‌ بود که با تمهیدات اندیشیده شده و افزایش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، این مهم در سه ماهه اول امسال روند افزایشی یافت.

او اضافه کرد: استعلام‌ سلامت مسافران همزمان با صدور بلیط، الزام به استفاده از ماسک برای تمامی سرنشینان، کاهش ظرفیت پذیرش مسافر، ضدعفونی کردن فضای داخل اتوبوس‌ها پیش از هر سفر و ارائه بسته‌های بهداشتی از جمله مهم‌ترین اقداماتی بود که موجب رشد جابه جایی مسافر از مبدا استان مرکزی شده‌ است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: مسافرانی که از ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری استفاده می‌کنند درصورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از طریق شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گزارش تخلف صورت گرفته را به اپراتورها ارائه کنند.

۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده است.

روزانه حدود ۴۹۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده‌ای استان مرکزی تردد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار