رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان از زمینه مساعد همکاری تجاری بین استان همدان و غنا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۶۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹ 21 September 2015
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان از زمینه مساعد همکاری تجاری بین استان همدان و غنا خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی‌اصغر زبردست  در جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان و غنا با اشاره به قابلیت‌های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان اظهار کرد: در همین راستا ایجاد ارتباط تجاری با کشور غنا و تقویت آن برای بهره‌مندی هر دو طرف در دستور کار است.

وی با اشاره به بازدید خانم گیفتی کلنام؛ رئیس کمیسیون صنعت و معدن و تجارت پارلمان غنا از محصولات غذایی و صنعتی همدان، از آمادگی این استان برای صدور تولیدات همدان به غنا خبر داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان ادامه داد: به دنبال این هستیم سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان همدانی از ظرفیت‌های غنا برای ایجاد بنگاه‌های تولیدی استفاده کنند که خوشبختانه این همکاری از سوی کشور غنا نیز وجود دارد.

وی تأکید کرد: به دنبال ایجاد سازوکاری برای تضمین و تسهیل حضور فعالان اقتصادی استان همدان در این کشور هستیم تا حداکثر حمایت را از فعالان اقتصادی داشته باشیم.

زبردست با اشاره به حضور چند روزه هیئت تجاری غنا در همدان از بازدید آنها از کارخانه روغن نگین نهاوند خبر داد و گفت: این کارخانه قابلیت بسیاری برای صادرات محصولات به کشورهای دیگر و به ویژه غنا را دارد.

این مسئول با بیان اینکه توافقات اولیه با هیئت تجاری غنا در این راستا انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر در مرحله مذاکره در خصوص قیمت محصولات هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی همدان بازدید هیئت تجاری غنا از کارخانه پگاه و سحر همدان را از دیگر بخش‌های این سفر تجاری دانست و افزود: هیئت غنا در این سفر به توانمندی بخش خصوصی همدان اذعان کرد.

وی با اشاره به زمینه مساعد همکاری بین استان همدان و غنا در زمینه کشاورزی و معادن، آن را حائز اهمیت برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار