مدیر کل بهزیستی ایلام‌ گفت:11 هزار77 نفر از مردم این استان طی سال 99 با خط 123 اورژانس اجتماعی این اداره کل تماس گرفتند .
کد خبر: ۹۷۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵ 18 July 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی در نشست خبری کارگروه مجازی رسانه ای کرونا اظهار داشت: این تعداد تماس نسبت به سال 98 که 4 هزار مورد بوده ، 3 برابر افزایش داشته است .

وی با بیان اینکه بیشترین افراد تماس گیرنده با خط ۱۲۳ مربوط به زنان و دختران در معرض آسیب است، یادآور شد: در سال 98 واحد های سیار اورژانس اجتماعی ایلام یک هزار 49 مورد ماموریت انجام داده که در سال 99 این تعداد ماموریت به 2هزار و 49 مورد افزایش یافت .

همتی تاکید کرد: عمده مشکلاتی افرادی که تماس با اورژانس اجتماعی گرفته اند با مداخله مددکار در  محل حل شده و مورادی نیز به مراکز نگهداری این اداره کل انتقال داده شده است .

وی افزود : اورژانس اجتماعی این اداره کل ۲۴ ساعته فعالیت داشته و مشاوران و مددکاران این مرکز در سه نوبت کاری صبح، عصر و شب مشغول ارایه خدمت به مراجعان هستند.

همتی بیان داشت : خط ۱۲۳ بصورت شبانه روزی کل استان را پوشش داده بطوریکه در صورت هرگونه تماس در کوتاه ترین فرصت با واحدهای مربوطه در شهرستان ها اقدام و ارجاع صورت می گیرد./م

بیشتر بخوانید:
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار