همزمان با سراسر کشور:
مدرسه ۶ کلاسه شهید فخری زاده شهرستان بدره روز یکشنبه با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از طریق ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۸۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ 02 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور بهره برداری از ۱۵۰ مدرسه، ۱۵۰ مسجد، مرکز فرهنگی و مذهبی برکت روز یکشنبه با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد که در این آیین پنجاه و چهارمین مدرسه برکت استان ایلام در شهر بدره افتتاح شد.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در این آیین بیان داشت: این مدرسه با زیربنای ۹۹۰متر مربع و محوطه سازی بیش از یک هزار متر مربع مجهز به کارگاه، آزمایشگاه، فضای سبز و چمن بوده که برای احداث آن در مجموع ۴۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

نصرت الله رحیمی اضافه کرد: از این مبلغ شش میلیارد ریال از سوی بنیاد برکت و مابقی نیز از محل اعتبارهای ملی تامین و هزینه شده است.

وی با ذکر اینکه با مشارکت بنیاد برکت تاکنون ۵۴ مدرسه با ۲۳۵ کلاس درس در مناطق مختلف این استان احداث شده است، یادآور شد: بنیاد برکت برای ساخت این مدارس تاکنون ۳۲۰ میلیارد ریال اهدا کرده است.

از مجموع بیش از یک هزار و ۲۰۰فضای آموزشی ایلام بیش از ۲۳۰ فضا تاکنون با مشارکت افراد خیر و نیکوکار احداث شده است.

۱۰۰هزار دانش آموز ایلامی در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال داشتند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار