خطیب جمعه همدان
ستاد نماز جمعه همدان آمادگی برای همکاری با کادر درمان را دارد.
کد خبر: ۹۸۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ 13 August 2021
ستاد نماز جمعه همدان آمادگی برای همکاری با کادر درمان را دارد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز همدان، نماینده، ولی فقیه در استان در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای مقابله با کرونا به عنوان مسئله مهم کشور گفت: تمامی مسئولان باید برای مهار این ویروس منحوس و افزایش آمار واکسیناسیون تلاش کنند
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی در ادامه افزود: در همین راستا ستاد نمازجمعه آمادگی دارد تا علاوه بر مصلی، حوزه‌های علمیه را برای اجرا واکسیناسیون و اجرا طرح شهید سلیمانی در اختیار کادر درمان بگذارد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت موجود رهبر معظم انقلاب خواهان برنامه جامعی در این زمینه شدند افزود: البته مردم هم باید مراقبت کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی محافظ جان خود و عزیزانشان باشند چراکه حفظ جان انسان‌ها از واجبات دینی است.

وی با اشاره به اینکه در سراسر جهان مردم درگیر این بیماری هستند ادامه داد: در حال حاضر کشور‌هایی که واکسیناسیون انجام شده نیز از این بلا مصون نیستند و امکان ابتلا همچنان وجود دارد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری، آلام اجتماعی را کمتر می‌کند و در تقویت روحیه اجتماعی تأثیرگذار است، اما باید بر اساس رعایت پروتکل‌ها باشد خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری در فضای باز و در مکان‌هایی که سقف نداشته باشد برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار