رییس پلیس راه ایلام از بازگشایی کیلومتر ۱۸ محور ایلام - سرابله پس از انجام عملیات عمرانی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱ 14 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ رضا همتی زاده  اظهار داشت: رانندگان در زمان انجام عملیات عمرانی در این محور از مسیر انحرافی تردد می کردند.

وی اضافه کرد: محور سرابله - حمیل یکی از مسیرهای پرتردد استان است و از رانندگان درخواست می شود رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و احترام به قانون را در دستور کار قرار دهند.

رییس پلیس راه ایلام گفت: این استان در ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست سال‌جاری  حوزه ترافیک، رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: بر اساس شاخص های تعیین شده در حوزه ترافیک استان ایلام، پس از استان های کرمان، قم و زنجان موفق به کسب مقام چهارم کشوری در بین سایر استان ها شد.

وی افزود: کاهش تصادفات جاده ای، پیگیری در خصوص رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، توقیف خودروهای دارای حرکات مخاطره آمیز، برخورد با تخلفات رانندگی، آموزش و فرهنگ سازی و پیگیری در خصوص ارتقا سیستم های هوشمند از جمله عواملی بوده که منجر به این موفقیت کشوری شده است.

رییس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: این موفقیت حاصل همراهی مردم با خادمان خود در پلیس راه و تلاش و همکاری تمامی دستگاه ها، سازمان امدادی و خدماتی در سال جاری بوده است.

سرهنگ همتی زاده با قدردانی از دستگاه ها و سازمان های دخیل در امر ترافیک استان گفت: تقاضا داریم بمنظور استمرار روند کاهشی تصادفات در استان و پیشگیری از تصادفات دلخراش رانندگی، نهایت همکاری و همراهی را با مجموعه پلیس راه استان در طول سال جاری داشته باشند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار