معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران ؛
معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران افزود : تاکنون برای ۱۵ هزار و ۴۴۶ نفر واکسن کرونا تزریق شده که در مرحله تزریق دوز اول ۱۲ هزار و ۸۶۴ نفر و دز دوم ۲ هزار و ۵۸۲ نفر بوده اند.
کد خبر: ۹۸۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 21 August 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹ هزار و ۱۳۶ مورد تست کرونا از شهروندان دهلرانی گرفته شده که از این تعداد چهار هزار و ۱۳۰ نفر مثبت و مبتلا به کرونا بوده اند، ضمن اینکه از ابتدای همه گیری کرونا تا امروز ۹۵۰ نفر در بیمارستان شهدای دهلران بستری شده‌اند که در موج اخیر تعداد بستری ها ۲۶۰ نفر بوده و هم اکنون ۴۷ نفر در این بیمارستان بستری هستند.

وی بیان داشت:  ۶ مرکز دهلران ، میمه ، پهله ، بیشه دراز ، موسیان و دشت عباس کار واکسیناسیون را با خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان و سایر دستگاه ها از جمله هلال احمر و سپاه انجام می دهند.

عسگری ادامه داد: پلیس راه بدون توجه به مجوزها نسبت به صدور جرائم برای متخلفان در این زمینه اقدام می کند.

وی گفت: شرایط آب و هوایی شهرستان مشکلاتی را برای کارکرد دستگاه سنوگرافی ایجاد کرده و به همین دلیل کار تعویض آن در دستور کار قرار گرفت و دستگاه جدید به شهرستان انتقال داده شده و توسط نماینده مجلس ظرفیت دیگری و سهمیه دیگری اختصاص داده شده که در آینده وارد دهلران و مشکل مردم در این زمینه بصورت ویژه حل خواهد شد.

 فرماندار ویژه دهلران ادامه داد: تردد به آرامستان های شهرستان در ایام تعطیلات ممنوع است و این روند رصد می شود و مسدودسازی آرامستان سید اکبر و چهارطاقی توسط شهرداری انجام و در بخش ها نیز محدودیت ها در دسترسی به آرامستان ها اعمال می شود.

وی مطرح کرد:  دهلران در تولید کلزا و گندم دارای رتبه های برتر کشوری است و در تولید گندم جز ۱۵ شهرستان برتر کشور و در تولید کلزا نیز رتبه پنجم کشوری داریم و این نشان از زیرساخت های مناسب کشاورزی در شهرستان است.

عسگری اظهار داشت: در زمینه راه اندازی کارخانه ان جی ال و پتروشیمی و صنایع زیر مجموعه اقدامات بی نظیری در دست اجراست و اگر مشکلات تامین منابع ارزی و اقلام بخاطر تحریم ها مرتفع شوند، شاهد به ثمر رسیدن این پروژه های در کمترین زمان ممکن خواهیم بود که نقش خوبی در توسعه شهرستان ایفا می کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار