مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی:
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از بهره برداری یا در حال احداث بودن ۲۲ هزار واحد مسکونی در قالب سه طرح اقدام ملی مسکن، اقشار کم‌درآمد و مسکن مهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 05 September 2021

 

به گزارش تابناک خراسان جنوبی "وحید داعی" گفت: در بخش مسکن سه طرح در دست اقدام است که اولین گام مسکن مهر بود که به عنوان چهارمین استان کشور جشن اختتامیه آن سال ۹۸ برگزار شد.
به گفته وی در قالب طرح اقدام ملی مسکن هم ۶ هزار واحد در دست اجرا است.
وی با بیان این که در این طرح زمین به طور رایگان در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد، افزود: تاکنون حدود ۳ هزار واحد اجرا و زمین واگذار شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با تاکید بر این که متقاضیان باید هزینه آماده‌سازی زمین را پرداخت کنند تصریح کرد: تاکنون ۸۶ هکتار زمین خالص مسکونی معادل ۱۸۶ هکتار ناخالص به طور رایگان در استان اختصاص داده شده است.
وی در ادامه به طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن اقشار کم‌درآمد در استان اشاره و اظهار کرد: تاکنون ۸ هزار واحد به اتمام رسیده و ۲ هزار واحد باقی مانده است که ۴۰ درصد پیشرفت فیزکی دارد.
به گفته "داعی" در این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۵ درصد ۱۵ ساله و ۲۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به طرح ساخت ۶ هزار واحد مسکن اقشار کم‌درآمد در حوزه شهری توضیح داد: در این طرح نیز زمین توسط راه و شهرسازی تامین می‌شود یا متقاضی زمین می‌آورد اما از تسهیلات استفاده می‌کند.
وی یاداور شد: تاکنون ۳ هزار واحد به اتمام رسیده و بقیه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار